سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
ofogh logo
مرجوعی کالا و شرایط آن

راهنمای مرجوعی کالا در ایزی استایل

در ایزی استایل تمام تلاش ما این است که تجربه‌ای مطمئن، سریع و رضایت‌بخش از خرید آنلاین برای شما فراهم کنیم. در صورتی که به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالای خریداری‌شده گرفتید، کافیست کالا را طبق شرایط قیدشده مرجوع کنید. فرآیند مرجوعی در ایزی استایل بسیار ساده است.

روش ارسال سفارش‌ها

ارسال سفارش‌ها از طریق پیک ایزی استایل یا پست انجام می‌شود. به‌محض آماده شدن بسته شما، لینک رهگیری برای‌تان ارسال می‌شود تا بتوانید موقعیت لحظه‌ای پیک را مشاهده کرده و زمان دقیق تحویل را بدانید. این امکان کمک می‌کند تا دریافت سفارش را با برنامه‌ریزی بهتری انجام دهید.

مهلت و نحوه درخواست مرجوعی کالا

شما می‌توانید تا ۷ روز پس از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید. کافیست وارد حساب کاربری‌تان شوید و از بخش سفارش‌ها، روی دکمه ثبت درخواست مرجوعی کلیک کنید.

d

مراحل بازگرداندن کالای معیوب یا کالای ارسالی مغایر

تماس با پشتیبانی

هماهنگی جهت بازگرداندن

قرار دادن محصول در حالت اولیه

ارسال با پست یا پیک


شرایط کلی مرجوعی کالا

  • کالای بازگردانده شده باید در وضعیت اولیه بوده و به همراه تمام لوازم جانبی، کارت گارانتی، فاکتور خرید و بسته‌بندی اصلی ارسال شود.
  • در صورت وجود ایراد یا اشکال فنی، لازم است توسط کارشناس بررسی و تاریخ دریافت تا لحظه ثبت مرجوعی نگهداری شود.
  • پس از بررسی و تأیید کارشناسان، مبلغ پرداختی طی حداکثر ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده می‌شود.
  • اگر سفارش به کوپن تخفیف استفاده شده باشد، مبلغ پرداخت‌شده به شما بازگردانده خواهد شد و کد تخفیف قابل بازیابی نیست.

نکات مهم برای گروه‌های خاص کالا

کیف و کفش

کالای مرجوعی باید بدون هیچ‌گونه تغییر رنگ، لکه یا آثار استفاده باشد. کفش‌ها باید دست‌نخورده و متصل به کالا باقی بمانند. در مورد پوشیدگی کفش، مواد بازگردنده داخلی (در صورت وجود) نیز باید سر جای خود باشند.

لباس و پوشاک

لباس‌ها باید کاملاً نو و بدون هیچ‌گونه آثار استفاده، تغییر رنگ یا بوی بدن باشند. وجود تک سالم و متصل الزامی است.

لوازم آرایشی و بهداشتی

فقط در صورتی که کالا دارای نقص فنی یا مغایرت با اطلاعات درج‌شده در سایت باشد و کاملاً پلمب باقی مانده باشد امکان مرجوعی وجود دارد.

موارد غیرقابل مرجوعی

  • کالاهایی که بسته‌بندی اصلی آن‌ها باز شده یا از حالت اولیه خارج شده باشند.
  • کالاهای بهداشتی مانند لباس زیر، شورت نوزاد و ...
  • کالاهای شخصی‌سازی‌شده مانند حلقه و زیورآلات دست‌ساز، دستمال کاغذی و...
  • کالاهایی که در صفحه مشخصات آن‌ها غیرقابل بازگشت بودن ذکر شده است.
توجه: جهت درخواست مرجوعی، ذکر شماره پیگیری سفارش در فرم یکی از روش‌های بالا الزامی است.